Tuhansia tuotteita - edulliset hinnat - nopeat toimitukset

Usein kysytyt kysymykset

Tänne on koottu yleisimpiä kysymyksiä joita tulee asiakaspalveluumme.

Voinko noutaa tilaukseni varastolta?
Valitettavasti varastollamme ei ole noutopistettä. Toimitamme tuotteet Etelä-Suomesta varastoltamme.

Jos tilaan, milloin saan tilaukseni?
Toimitusaikamme on tällä hetkellä tilauksesta varastolta ( Etelä-Suomesta) postin kuljetukseen 1-3 arkipäivää.
Kiiretilanteissa voit ottaa yhteyttä info@juhlacenter.fi.

Oletteko Suomalainen yritys?

-Kyllä toimimme 100% Suomessa. Varastomme sijaitsee Etelä-Suomessa. Lähetämme kaikki tuotteet asiakkaillemme luotettavasti jo yli 10 vuoden ajan suoraan varastoltamme. 

Suosimme ekologista pakkaamista ja tuotteemme lähetetään mahdollisuuksien mukaan aina kierrättäen pakkaustuotteita ja täytteitä.

Tilaukseen liittyvät kysymykset:

Kun tilasin, en saanut tilausvahvistusta sähköpostitse.
Aina kun tilaus tulee meille onnistuneesti, asiakkaalle tulee tilausvahvistus sähköpostiin.

Jos tilausvahvistus ei tule, syynä on tilauksen yhteydessä virheellisesti annettu sähköpostiosoite / maksu ei ole mennyt läpi johtuen esimerkiksi maksuliikennehäiriöstä/ pankkien päivityskatkoista jne.
Jos tilausvahvistus sähköposti ei tule, on tärkeä tarkistaa onko tilauksesi tullut meille.
Ota heti yhteyttä asiakaspalveluun, tarkistamme tilauksesi tilanteen info@juhlacenter.fi.

Tilasin, enkä ole saanut tilausvahvistusta enkä myöskään toimitusvahvistusta?
Tilatessanne tilaukseenne on tullut väärä sähköpostiosoite tai maksaessasi on ollut maksuliikennehäiriö ja maksu ei tule meille -silloin meille ei myöskään tule tilaustasi.
Kun tilaus tulee meille, teille tulee automaattisesti “tilausvahvistus” sähköposti ja kun varastolla aletaan pakkaamaan tilaustanne teille lähetetään “toimitusvahvistus” sähköposti.
Jos näitä sähköposteja ei tule,
ota yhteyttä välittömästi asiakaspalveluumme info@juhlacenter.fi.

Tilasin ja sain tilausvahvistuksen ja toimitusvahvistuksen teiltä. Nyt tilauksenseuranta näyttää, että pakettini on jäänyt “Ouluun” ja on ollut siellä pari päivää
Kysymyksessä voi olla postissa kadonnut paketti.
Ota välittömästi yhteyttä:
info@juhlacenter.fi.

Tilauksellani on kiire, millainen toimitusaikanne on?
Normaalisti toimitusaikamme on varastolta Postin kuljetukseen n 1-3 päivää.
Jos sinulla on kuitenkin kiire saada tuotteet juhliisi, niin ota yhteyttä heti: info@juhlacenter.fi.

Asiakaspalautukseen liittyvät kysymykset:

Asiakaspalautustunnus Postille on : 636971

Mikäli et lainkaan nouda pakettiasi postista veloitamme siitä paketin aiheuttamat kulut 13€.

Postista noutamaton paketti ei ole asiakaspalautus. Veloitamme paketin aiheuttamat kulut. 13€. Peru tilaus ennen kuin tilaus ehtii lähteä varastoltamme.


Voinko palauttaa tuotteen, vaikka olen avannut tuotteen pakkauksesta ja pakkaus on rikki?
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, avaamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita.

Elintarvikkeita/karkkeja emme ota palautuksina vastaan.

Mikäli myyntipakkaus on avattu ja rikki -emme voi vastaanottaa palautusta. Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia tuotteita.

Haluaisin palauttaa tuotteen, mihin palautatte rahan tuotteesta?


Maksujärjestelmiämme hoitaa Paytrail Oyj.

https://www.paytrail.com/asiak...

Sekä Klarna

https://www.klarna.com/fi/asia...

Palautamme rahat asiakaspalautuksesta heidän kauttansa, eli raha palautuu siihen tahoon mistä maksoitte alkuperäisen tilauksen.

Mikäli sinulla on kysyttävää esimerkiksi Klarnan laskuista, niin ota suoraan heihin yhteyttä yllä olevan linkin tietojen kautta.

Tilasin teiltä juhliini vaaleanpunaisia tuotteita. Nyt juhlien värisävy on muuttunut ja vaihdan kaiken minttuun. Miten merkkaan lähetyslistaan ja kuittiin että haluan kaiken saman mintunvärisenä?
Asiakaspalautukset voitte palauttaa 14 vrk sisällä:

Asiakaspalautustunnus Postille on : 636971

Asiakaspalautus
Etelä-Suomen Juhla-Center Oy
Kuonomäentie 705
01830 Lepsämä

Jos tahdotte toisenvärisiä tuotteita, ne tilataan uudella tilauksella verkkokaupasta. Emme toimita ns “vaihtotuotteita”.

Miten voin palauttaa tuotteita jotka eivät sovikkaan juhliini?
Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautus tehdään postissa “asiakaspalautuksena”, silloin tästä ei tule postimaksuja asiakkaalle.
Osoite löytyy toimitusehdoista myös, mutta tässä vielä:

Asiakaspalautus
Etelä-Suomen Juhla-Center Oy
Kuonomäentie 705
01830 Lepsämä

Mitä liitän asiakaspalautukseeni mukaan?
Asiakaspalautuksessa sinulla on mukana
-tuote jonka palautat, avaamattomassa pakkauksessa.
-lähetyslista tai kuitti (kopio) tilauksesta
-tilinumeronne.

En muistanut noutaa lainkaan pakettiani Postista, miten menettelemme? 

Posti säilyttää pakettia 7  päivää, sen jälkeen se palautuu varastollemme takaisin.
Postista noutamatta jätetty paketti ei ole asiakaspalautus.
Veloitamme paketin aiheuttamat kulut 13€.  

Mikäli haluat, että paketti jälleen lähetään uudestaan, veloitamme siitä postin kulut. Lähetämme paketin matkaan sitten uudestaan, kun suoritus näkyy tilillämme.

Palautuksen käsittelyaika?

Kun olemme vastaanottaneet asiakaspalautuksenne, niin käsittelyaika on noin viikko. Maksu palautuu siihen tahoon, mistä olette alkuperäisen tilauksen maksaneet.

Asiakaspalvelu:

Koitin soittaa, enkä päässyt asiakaspalveluun.

Asiakaspalvelu puhelimitse 040-653 8386 on avoinna arkisin klo 7-14.00. 

Muina aikoina ota yhteyttä meilitse info@juhlacenter.fi  -tai "ota yhteyttä lomakkeella". Vastaamme mahdollisimman nopeasti.

Lahjakortti