Ostoskori

0

Ostoskorisi on tyhjä

FAQ

Tänne on koottu yleisimpiä kysymyksiä joita tulee asiakaspalveluumme.

Voinko noutaa tilaukseni varastolta?
Valitettavasti varastollamme ei ole noutopistettä.

Jos tilaan, milloin saan tilaukseni?
Toimitusaikamme on tällä hetkellä tilauksesta varastolta postin kuljetukseen 1-3 arkipäivää.
Kiiretilanteissa voit ottaa yhteyttä info@juhlacenter.fi.

Näytekappaleet:

Tahtoisin näytekappaleen organzapusseista, suklaamakeisista, satiininauhoista, kankaista, pom pomeista jne , onko se mahdollista?
Valitettavasti emme toimita näytekappaleita tuotteistamme.
Kaikissa värjätyissä tuotteissa mm kaitaliinat, organzapussit jne on värjäyseroja eri erien kesken ja näin jokainen erä on hieman erisävyinen.
Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus jos sävy ei ole sopiva ja palautus on maksuton asiakaspalautuksena asiakkaalle.

Tuotteita metreittäin / irtokappaleina?

Tahtoisin 2 metriä satiininauhaa, organzakaitaliinaa, satiikangasta jne voitteko mitata minulle pienemmän määrän pakkauksesta?
Valitettavasti myymme kaikki kankaat ja satiininauhat valmistajan myyntierissä. Metreittäin emme mittaa tuotteita myyntipakkauksesta.

Tahtoisin häämakeisia kappaleittain. Voitteko myydä suklaasydämiä minulle 60kpl?.

Valitettavasti emme myy makeisia irtokappaleina.
Makeiset myydään valmistajan pakkauksessa -jossa on myös valmistajan antama parasta ennen päiväys ja tuoteseloste. Ilman parasta ennen päiväystä emme myy tuotteita.

Tilaukseen liittyvät kysymykset:

Kun tilasin, en saanut tilausvahvistusta sähköpostitse.
Aina kun tilaus tulee meille onnistuneesti, asiakkaalle tulee tilausvahvistus sähköpostiin.
Jos tilausvahvistus ei tule, syynä on todennäköisesti tilauksen yhdeydessä virheellisesti annettu sähköpostiosoite / maksu ei ole mennyt läpi johtuen esimerkiksi maksuliikennehäriöstä/ pankkien päivityskatkoista jne.
Jos tilausvahvistus sähköposti ei tule, on tärkeä tarkistaa onko tilauksesi tullut meille.
Ota heti yhteyttä asiakaspalveluun, tarkistamme tilauksesi tilanteen info@juhlacenter.fi

Tilasin, enkä ole saanut tilausvahvistusta enkä myöskään toimitusvahvistusta?
Tilatessanne tilaukseen on mahdollisesti eksynyt teiltä esimerkiksi väärä sähköpostiosoite tai maksaessasi on ollut maksuliikennehäiriö ja maksu ei tule meille -silloin meille ei myöskään tule tilaustasi.
Kun tilaus tulee meille, teille tulee automaattisesti “tilausvahvistus” sähköposti ja kun varastolla aletaan pakkaamaan tilaustanne teille lähetetään “toimitusvahvistus” sähköposti.
Jos näitä sähköposteja ei tule,
ota yhteyttä välittömästi asiakaspalveluumme info@juhlacenter.fi.

Tilasin ja sain tilausvahvistuksen ja toimitusvahvistuksen teiltä. Nyt tilauksenseuranta näyttää, että pakettini on jäänyt “Ouluun” ja on ollut siellä pari päivää
Kysymyksessä voi olla postissa kadonnut paketti.
Ota välittömästi yhteyttä:
info@juhlacenter.fi.

Tilauksellani on kiire, millainen toimitusaikanne on?
Normaalisti toimitusaikamme on varastolta Postin kuljetukseen n 1-3 päivää.
Jos sinulla on kuitenkin kiire saada tuoteet juhliisi, niin ota yhteyttä heti: info@juhlacenter.fi.

Asiakaspalautukseen liittyvät kysymykset:

Voinko palauttaa tuotteen, vaikka olen avannut tuotteen pakkauksesta ja pakkaus on rikki?
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, avaamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita.

Mikäli myyntipakkaus on avattu ja rikki -emme voi vastaanottaa palautusta. Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia tuotteita.

Haluaisin palauttaa tuotteen, mihin palautatte rahan tuotteesta?
Maksujärjestelmiämme hoitaa Checkout Finland Oy.
Palautamme rahat asiakaspalautuksesta heidän kauttansa, eli raha palautuu siihen tahoon mistä maksoitte alkuperäisen tilauksen.

Tilasin teiltä juhliini vaaleanpunaisia tuotteita. Nyt juhlien värisävy on muuttunut ja vaihdan kaiken minttuun. Miten merkkaan lähetyslistaan ja kuitiin että haluan kaiken saman mintunvärisenä?
Asiakaspalautukset voitte palauttaa 14 vrk sisällä:

Asiakaspalautus
Etelä-Suomen Juhla-Center Oy
Kuonomäentie 705
01830 Lepsämä

Jos tahdotte toisenvärisiä tuotteita, ne tilataan uudella tilauksella verkkokaupasta. Emme toimita ns “vaihtotuotteita”.

Miten voin palauttaa tuotteita jotka eivät sovikkaan juhliini?
Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautus tehdään postissa “asiakaspalautuksena”, silloin tästä ei tule postimaksuja asiakkaalle.
Osoite löytyy toimitusehdoista myös, mutta tässä vielä:

Asiakaspalautus
Etelä-Suomen Juhla-Center Oy
Kuonomäentie 705
01830 Lepsämä

Mitä liitän asiakaspalautukseeni mukaan?
Asiakaspalautuksessa sinulla on mukana
-tuote jonka palautat, avaamattomassa pakkauksessa.
-lähetyslista tai kuitti (kopio) tilauksesta
-tilinumeronne.

En muistanut noutaa lainkaan pakettiani Postista, miten menettelemme?

Posti säilyttää pakettia kaksi kalenteriviikkoa, sen jälkeen se palautuu varastollemme takaisin.
Postista noutamatta jätetty paketti on kaupan peruutus eli asiakaspalautus.
Tuotteiden hinta (ei postikulut) palautuu Teille takaisin sen jälkeen kun olemme vastaanottaneet paketin takaisin varastolle, raha palautuu siihen tahoon mistä alkuperäinen tilaus on maksettu.
Mikäli ette haluakkaan tuotteita, niin suosittelemme käymään Postissa ja palauttamaan heti paketin asiakaspalautuksena Postin ilmoituksen saatuanne, näin saatte tuotteiden hinnan nopeammin takaisin.

Asiakaspalvelu:

Koitin soittaa, enkä päässyt asiakaspalveluun.

Valitettavasti kiireisimpinä aikoina asiakaspalvelulinjat voivat olla täynnä. Mikäli asiakapalvelupuhelusi hälyyttää, mutta ei käänny varastolle -ota yhteyttä meilitse. info@juhlacenter.fi

Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä

Hyväksyn evästeiden käytön
Evästeiden käyttö

Eväste on palveluntarjoajan web-palvelimen käyttäjän tietokoneelle tallentama tiedosto, käytännössä eväste on pieni nimetön käyttäjäkohtainen tekstitiedosto, joka tallentuu käyttäjän verkkoselaimeen. Palvelin voi myöhemmin lukea evästeen ja näin kyseinen selain voidaan tunnistaa (esim. käyttäjän palatessa aiemmin vierailemalleen sivustolle). Evästettä voi myöhemmin käyttää vain sen tallentanut palvelin eikä evästeistä voida tunnistaa käyttäjää tai aiheudu vahinkoa käyttäjän laitteelle.


Evästeet jaetaan lähtökohtaisesti istuntokohtaisiin ja pysyviin evästeisiin, istuntokohtaiset evästeet vanhenevat käyttäjän lopettaessa web-palvelun, pysyvät evästeet säilyvät selaimessa tietyn aikaa tai kunnes käyttäjä poistaa ne. Evästeet helpottavat sivustojen käyttöä ja mahdollistavat tiettyjä toiminnallisuuksia, kuten istunnon muistamisen, sivustojen käyttäjäkohtaisen personoinnin ja helpon tunnistautumisen palveluun.


Käytämme evästeitä palveluidemme toiminnallisuuden mahdollistamiseen. Evästeiden avulla voimme myös kerätä tietoa sivustoillamme vierailevien käyttäjien päätelaitteista ja verkkoselaimesta. Kerättyä tietoa voidaan käyttää analytiikkaan ja markkinoinnin kohdistamiseen. Evästeiden avulla palvelujemme käyttö on käyttäjälle helpompaa ja esitetty markkinointi on tarkoituksenmukaisempaa ja kohdistetumpaa.


Eväste sisältää ainoastaan yksilöllisen, istuntokohtaisen tunnuksen jonka avulla voidaan tunnistaa sivustolla vieraileva verkkoselain.


Käyttämällä verkkosivujamme annat suostumuksesi edellä kuvatun kaltaiseen tietojenkäsittelyyn. Voit tietenkin myös estää evästeiden käytön, tällä voi kuitenkin olla haittapuolensa, sillä evästeet ovat teknillinen ratkaisu selaimien ja www-palvelimien yhteyskäytäntöjen toteutuksessa, eivätkä monet internet-sivustot toimi kunnolla ilman evästeitä. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista saa selaimen valmistajan ohjeista.


Voit tyhjentää evästehistorian verkkoselaimen asetuksista. Tällöin tunniste joka on asetettu selaimeen ja siihen perustuva verkkokäyttäytymisprofiili poistuu. Toimenpide ei estä uusien evästeiden tallentumista selaimeen.


Kolmannen osapuolen evästeet


Käytämme kolmansien osapuolten hallitsemia mainontaevästeitä esitelläksemme tuotteitamme sekä omilla että muiden osapuolten sivustoilla. Voit poistaa käytöstä tietyt kolmansien osapuolten hallitsemat mainontaevästeet kolmansien osapuolten hallintasivustoilta. Näitä ovat mm. Google DoubleClick.


Monissa verkkoselaimissa on mahdollista estää kolmansilta osapuolilta tulevat evästeet. Tällöin selain sallii vain evästeet jotka tulevat suoraan käytettävästä verkkopalvelusta. Toimenpide tehdään selaimen asetuksista (estää kaikkien kolmansien osapuolten evästeet) tai Your Online Choices – sivuston avulla (mahdollisuus määrittää estot yrityskohtaisesti).